Redigerar

Har precis kommit hem från ponnystall, det var super roligt att få hälsa på alla! Amanda skulle också dit idag och rida, så jag höll en lektion för henne. Tyckte faktiskt det gick riktigt bra, vi höll mest på med ställning på volterna. Ställa "vanligt" och motställa, det såg riktigt enkelt ut på slutet. Sen fick jag ju faktist träffa Malte, höjdpunkten på hela dagen! Saknar honom så sjukt mycket, måste åka dit snart igen och hälsa på honom. Det är verkligen han som har fått mig att tycka om ridningen så mycket som jag gör nu och fått mig att vilja utvecklats. Han betyder allt för mig. <3 Tog även lite bilder när jag var där, så jag håller på att redigera lite smått så laddar jag upp dom här sen. :)
/ Isabelle
 
Här får ni en gammal bild på min fina prins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback